Drugi program Hrvatskoga radija službeno je ušao u multimedijsko doba. Na svečanoj prezentaciji u preuređenom studiju, Hrvatska radiotelevizija predstavila je projekt „Novi Drugi”, koncept koji spaja klasično radijsko emitiranje s videosadržajem i platformama društvenih mreža.
Glasovi i lica
Vr. d. urednika HR 2 Zlatko Turkalj opisao je novi format kao spoj „informativnih, glazbenih i sportskih sadržaja te prepoznatljivih glasova i novih imena”. Glavna urednica Hrvatskoga radija Eliana Čandrlić Glibota istaknula je cilj širenja publike: „Vjerujemo da ćemo ovim konceptom dosegnuti i one koji dosad nisu bili s nama, a zadržati vjerne slušatelje.”
Tehnologija koja se vidi
Rukovoditelj radijske tehnike Marko Malnar naglasio je da studio sada omogućuje vizualni radio: „Odsad se radio ne samo sluša, nego i gleda. Program je dostupan i na Instagramu, TikToku i Facebooku.”
Pojačanje iz etera
Veliki radijski transfer pratio je lansiranje nove sheme: Marko Bratoš, Hrvoje Kečkeš i Dora Srdar s bravo! radija prešli su na HR 2. Njihova jutarnja emisija „Doručak na Drugom” otvorila je prvi dan emitiranja, uz izravne pozdrave njihovih majki i izbornika nogometne reprezentacije Zlatka Dalića. „Novi studio, nova energija, ali ista misija – da ljudima uljepšamo jutro”, poručio je Bratoš.
Poslijepodne je donijelo i „Drugi dio dana”, emisiju Krešimira Gotlina, Ivana Fedora i Sabine Jaganjac, zamišljenu kao opušteni program za sve generacije. Uz šampanjac i zakusku, uzvanici su razgledali modernizirane prostore čiji dizajn simbolizira ambiciju da se radio približi digitalnoj publici.
„Desetljeća koja su pred nama bit će jako dobra”, zaključila je Glibota, dok je „Novi Drugi” započeo svoju prvu etapu na frekvencijama, ekranima i društvenim mrežama slušatelja.