Domovinski pokret (DP) podnio je prijavu Državnom inspektoratu protiv trgovačkog lanca Kaufland zbog reklamnih plakata na hindskom jeziku postavljenih u Zagrebu.
Predsjednik Kluba zastupnika DP-a Ivica Kukavica najavio je za srijedu u 11 sati konferenciju za medije na kojoj će, kako je poručio, objasniti sljedeće: „Domovinski pokret prijavio je Državnom inspektoratu trgovački lanac Kaufland zbog plakata u Zagrebu na kojima dominiraju hindski jezik i devanagari pismo. Nećemo dopustiti da se zbog nečijeg profita u drugi plan gura hrvatski jezik i kulturu.”
Riječ je o kampanji kojom Kaufland cilja radnike iz Indije, sve brojnije u hrvatskoj prijestolnici. Na jednom od plakata stoji prijevod na hrvatski: „Dom je bliže nego što misliš. Poznati okusi i povoljne cijene.”
Potez je pobudio raspravu i na društvenim mrežama. Dio korisnika smatra da je „prilagodba tržištu normalna”, dok drugi upozoravaju kako bi radnici koji dulje ostaju u Hrvatskoj trebali učiti hrvatski jezik.
Domovinski pokret na sutrašnjoj će konferenciji iznijeti detalje prijave i pojasniti što očekuje od Inspektorata, a Kaufland se zasad nije javno oglasio o spornim plakatima.