TikTok video s Monty’s Dog Beach & Barom u Crikvenici u tren je osvojio društvene mreže i otkrio rijetko mjesto na hrvatskoj obali gdje psi mogu bezbrižno uživati u moru, hladu i osvježenju iz bara.
Na snimci se vidi pseća idila: četveronožni gosti kupaju se u čistom moru, protresu krzno uz ručnike svojih vlasnika, druže se jedni s drugima, a potom njuškaju oko šanka gdje ih čekaju zdjelice s vodom. Upravo ta scena potaknula je lavinu pozitivnih komentara iz Hrvatske i inozemstva.
„Predivno!” napisao je jedan korisnik, dok je drugi dodao: „Planiram svoje 17-satno putovanje iz Litve sa svojim psom!”. No, euforija je istodobno otvorila staru raspravu o nedostatku plaža prilagođenih psima na Jadranu.
Brojni vlasnici pasa podsjetili su da kažnjavanje za dolazak sa psom na običnu plažu nije rijetkost. „Nažalost nemaju svugdje plaže za pse, redari šetaju i pišu kazne ako vide psa (Dolina Neretve i okolica)”, požalila se jedna korisnica. Iz Monty’sa su joj odgovorili kako su upravo zato i otvorili ovu plažu.
Slične pritužbe stižu i s Paga, gdje je službena pseća plaža, prema riječima jedne komentatorice, „tako daleko da sa psima ne možeš hodati natrag do stana, a da ne riskiraš opekline na šapicama”.
Monty’s Dog Beach svojom je viralnom popularnošću prerastao lokalnu atrakciju: postao je neslužbeni simbol onoga što mnogi turisti – posebno oni koji putuju s kućnim ljubimcima – očekuju od modernih destinacija. Za Crikvenicu, ali i hrvatski turizam u cjelini, riječ je o reklami koja naglašava sve veću potražnju za destinacijama „dog friendly” profila.
Dok vlasnici pasa sada hvale crikvenički primjer, ostalim jadranskim gradovima ostaje zapitanost: hoće li u nadolazećim sezonama proširiti ponudu i slijediti Monty’sovu formulu uspjeha?