Kazališna adaptacija detektivske igre „Cluedo” u režiji Nine Kleflin i dramaturgiji Dore Delbianco naišla je na oštre kritike zbog, kako se navodi, preuveličane glume i tromog ritma. Dvosatna predstava, temeljena na tekstu Sandy Rustin, otvara se filmskom špicom koja ubrzo biva napuštena, a napetosti – za razliku od poznatih filmskih verzija – gotovo da nema.
Glumačku postavu čine Filip Detelić (pukovnik Mustard), Ana Maras Harmander (gospođa Peacock), Marko Makovičić (profesor Plum), Ornela Vištica (sobarica Yvette), Domagoj Ivanković (batler Wadsworth), Tanja Smoje (gospođica Scarlet), Mia Begović (gospođa White), Matija Šakoronja (gospodin Green), Dražen Čuček (gospodin Boddy), Anica Kontić (kuharica) i Jakov Zovko (policajac). Unatoč iskusnoj ekipi, kritika ističe da su se likovi sveli na niz trivijalnih gegova i fizičkih tikova zbog kojih publici nije stalo do njihove sudbine.
Radnja je smještena u gotički dvorac u SAD-u pedesetih godina prošloga stoljeća, gdje niz «neočekivanih» udaraca različitim oružjima pretvara večer u slapstick niz ubojstava. Iako bi taj okvir mogao ponuditi živu komediju dell’arte, odabrani pristup – naglašavanje „kolosalnosti” svake situacije – rezultirao je, prema ocjeni kritičara, raspadom ritmičke strukture i emocionalne uvjerljivosti prizora. Publika je, navodi se, reagirala smijehom tek u posljednjih petnaestak minuta, kada se predstava počela izravno sprdati vlastitim klišejima.
Zaključno, hiper-teatralni ton od prvog do posljednjeg prizora, uz nedorečenu odluku je li riječ o parodiji igre, crnoj komediji ili trileru, učinio je da izvedba „traje dvostruko dulje” no što jest i poslužila kao primjer onoga zbog čega dio publike kazalište ponekad – kako kaže kritika – zaobilazi u širokom luku.