General Motors je najavio novi iskorak u utrci za autonomnu mobilnost: najpoznatiji luksuzni SUV marke Cadillac, Escalade, postaje dio strategije kojom kompanija želi pomaknuti granice samovozeće tehnologije.
Prema kratkoj najavi, GM ovim potezom „lansira još jednu salvu u ratovima oko samovozećih vozila”, signalizirajući ambiciju da u segmentu premium vozila ponudi napredniji sustav vožnje bez dodira ruku na upravljaču i, kako sugerira marketinška poruka, bez stalnog pogleda na cestu.
Iako tehnički detalji zasad nisu objavljeni, sama najava sugerira da se Detroit sprema pojačati pritisak na konkurenciju i ubrzati komercijalizaciju visokoautomatiziranih sustava.
Daljnje informacije o rokovima, razini autonomije i cijeni očekuju se u sljedećim mjesecima, no već sada je jasno da će Escalade, simbol američkog luksuza na kotačima, biti ključni igrač u nadolazećem poglavlju tržišne utrke za samovozećim automobilom.