Jesen u Osijeku opet je obojila Trg slobode toplim oker tonovima, a brončani August Cesarec strpljivo promatra prolaznike „pod širokim azurom”, kako je i zapisao u pjesmi „Bijeg”. Akademski kipar Stjepan Gračan postavio je skulpturu „Šetač” još 1974., čime je grad dobio prvu uličnu skulpturu u Hrvatskoj.
Gotovo pola stoljeća poslije, figura pjesnika utisnuta u svakodnevni ritam Osijeka ostaje trajni podsjetnik na spoj književnosti i vizualne umjetnosti. Iz perspektive fotografa rakurs donosi iluziju da Cesarec doista hoda ispod zlatne krošnje, stapajući se s kazalištem jesenskog lišća i vedrim nebom iznad Baranje.
Dok se građani zaustavljaju radi brze fotografije ili odmora na klupi, Šetač ne mijenja tempo: njegov mirni korak svjedoči o umjetničkoj ambiciji 1970-ih da se kultura iz muzeja premjesti na ulice. U vremenu kada se urbani prostori ubrzano mijenjaju, Gračanovo djelo podsjeća da umjetnost, kada se jednom naseli među ljude, ostaje živjeti s njima – i pod krošnjama, i pod otvorenim nebom.