Riječki turistički uspon dobio je još jednu potvrdu: 15-minutni film britanskog novinara i putopisca Paula Bradburyja o transformaciji grada upravo je prešao granicu od 50 000 pregleda.
Autor, utemeljitelj engleskog portala Total Croatia News poznat po britkim ocjenama domaće turističke scene, snimio je proljetos kratki dokumentarac posvećen povijesno-gospodarskim mijenama Rijeke. U filmu se prati put od nekada „raščupanog” industrijskog središta, rijetko okrenutog turistima, do današnjeg grada koji posjetitelje mami jedinstvenim šarmom – od kultne ribarnice i živahnih gastro-lokala uz nju, preko Trsatskog svetišta, do restorana s Michelinovom zvjezdicom.
Rijeka je posljednjih godina višestruko povećala broj dolazaka i noćenja, a na karti svjetskog hotelijerstva dodatno ju je učvrstilo otvaranje hotela unutar lanca Hilton. Nedavna manifestacija na Trsatskoj gradini, na kojoj je lokalna gastronomija zablistala u punom sjaju, te aktualni Boat Show dodatno potvrđuju da grad sve odlučnije gradi prepoznatljiv turistički identitet.
Odziv publike zasad ide u prilog Bradburyjevoj viziji: 50 tisuća pregleda svjedoči da priča o „novom licu“ Rijeke nailazi na širok interes i pruža dragocenu promociju gradu koji ambiciozno kroči iz industrijske prošlosti u turističku budućnost.