Bolt je potvrdio da 6. listopada povlači svoju uslugu dostave hrane iz Hrvatske, čime se prvi put jedna od tri vodeće platforme povlači s domaćeg tržišta. Aplikacija Bolt Food nakon tog datuma više neće zaprimati narudžbe, no matična tvrtka nastavlja nuditi vožnje na zahtjev i najam električnih romobila.
Tvrtka je, paradoksalno, odluku donijela premda je jedina u „velikoj trojci” – uz Glovo i Wolt – poslovala s dobiti posljednje dvije godine. Prihodi su im, doduše, znatno manji od konkurencije i snažno su padali:
• 2022.: 4,43 milijuna eura prihoda
• 2023.: pad od gotovo 50 % – na 2,22 milijuna eura
• 2024.: blagi oporavak na 2,7 milijuna eura
Unatoč padu prometa, Bolt Food je 2023. ostvario 93.363 eura neto dobiti, a 2024. je zarada porasla na 118.474 eura. Glovo je u istom razdoblju gomilao gubitke od 6,3 i 7,4 milijuna eura, dok je Wolt iz minusa od 40.000 eura 2024. prešao u plus od 352.000 eura.
Bolt Food je na hrvatsko tržište ušao u svibnju 2020., u jeku pandemije, najprije u Zagrebu, a potom i u Osijeku, Splitu, Zadru, Rijeci, Šibeniku, Dubrovniku, Puli i Karlovcu. U vrhuncu širenja surađivao je s više od 600 restorana te pokrenuo dostavu namirnica Bolt Market.
Poput konkurenata, poslovao je po trostranom modelu: restorani plaćaju proviziju na svaku narudžbu, korisnici plaćaju dostavu i moguću nadoplatu za male narudžbe, a dostavljači – registrirani kao samozaposleni ili angažirani preko podizvođača – nisu zaposlenici platforme.
Iako se usluga dostave hrane gasi, Bolt je poručio da „ostaje tržišni lider” u Hrvatskoj u segmentu prijevoza na zahtjev i električnih romobila, koje će korisnici i dalje moći naručivati unutar postojeće aplikacije.