Dalmatinska poduzetnička obitelj Banović – predvođena braćom Ninom i Andrijom – učvrstila je poziciju na nacionalnoj sceni kupnjom zagrebačke robne kuće Nama u Ilici. Transakcija vrijedna 17,25 milijuna eura provedena je kroz novoosnovano društvo „Izbor Šesti” d.o.o., u kojem Banovići nastupaju zajedno s obitelji Budalić.
Preuzimanje najvećeg gradskog trgovačkog simbola označava dosad najvidljiviji iskorak Banovića izvan Dalmacije. Do sada su bili ponajprije usmjereni na turističke i trgovačke projekte na obali, no kupnja objekta u jednoj od najfrekventnijih zagrebačkih ulica potvrđuje strategiju osvajanja tzv. top-lokacija diljem Hrvatske.
„Izbor Šesti” samo je jedna karika unutar mreže od najmanje 18 povezanih društava s imenom Izbor (Peti, Šesti, Sedmi, Osmi, Deseti…) registriranih u Solinu. U posljednje tri godine Banovići su, pokazuju podaci sudskog registra, otvorili čak deset novih tvrtki čije su djelatnosti trgovina, turizam i ugostiteljstvo.
Nakon splitskoga modnog lanca Anda, hotelskih investicija i nekretninskih projekata na Jadranu, ulazak u središte Zagreba signalizira daljnje ambicije: transformirati kultne prostore i maksimalno iskoristiti njihov komercijalni potencijal. Iz samih Banovićevih krugova poručuje se da se na tome neće stati – cilj je nastaviti kupovati atraktivne nekretnine gdje god se pojavi prilika.
Iako detalji budućih planova za Namu zasad nisu objavljeni, visina uloženog kapitala i dosadašnji tempo širenja upućuju na značajne promjene unutarnjeg koncepta te povrat staroga sjaja, ali u suvremenom, profitabilnom ruhu.