SAN DIEGO – Tvrtka Clearspeed, specijalizirana za procjenu rizika analizom glasa, prikupila je 60 milijuna dolara u seriji D financiranja i tako ukupna ulaganja podigla na 110 milijuna dolara.
Rundu je predvodio fond Align Private Capital, uz sudjelovanje IronGate Capital Advisorsa, Bravo Victor Venture Capitala i KBW Venturesa. Među investitorima je i umirovljeni američki general i bivši direktor CIA-e David H. Petraeus, koji u tvrtku ulaže već nekoliko rundi.
„Clearspeed je pokazao istinski ‘dual-use’ potencijal – skalabilne komercijalne rezultate i stvaran učinak u okruženjima visokih uloga. Rijetko se viđa rješenje koje smanjuje prijevare, ublažava sigurnosne prijetnje i štedi značajne iznose bez stvaranja trenja za krajnjeg korisnika”, izjavila je Anna Nekoranec, suosnivačica i izvršna direktorica Align Private Capitala. Nekoranec će se pridružiti Upravnom odboru Clearspeeda.
Tehnologija: algoritam sluša, otkriva rizik Clearspeedova vlasnička tehnologija procjenjuje rizik na temelju univerzalnih vokalnih obilježja. Nastala je 2016. za potrebe američkog Ministarstva obrane, a danas pokriva 37 zemalja i više od 60 jezika.
• Osiguranje: tvrtka navodi povrat ulaganja veći od 30 puta, prepolovljeno vrijeme obrade zahtjeva i 40 % više trenutnih isplata klijentima. Globalni osiguravatelj Zurich Insurance ubrzao je plaćanja ondje gdje koristi Clearspeed. • Državna administracija: korisničke agencije bilježe 95 % kraće cikluse provjere i 65 % niže troškove istraga.
General Petraeus naglašava sigurnosni aspekt: „Clearspeed’s AI-enabled voice analytics delivers outsized value for personnel vetting, insider threat mitigation, and enterprise security – where building trust quickly is paramount.”
Širenje na ključna tržišta Izvršni direktor i suosnivač Alex Martin najavljuje ubrzani rast: „We’re doubling down on the markets where trust and speed matter most – government, defense, insurance, banking – and expanding globally to meet the growing demand for secure, high-integrity screening.”
Novo financiranje kompanija planira uložiti u zapošljavanje, istraživanje i međunarodnu ekspanziju kako bi, poručuje Martin, „pomogla organizacijama širom svijeta brže graditi povjerenje”.