CROLENS
Najnovije
Politika
Sport
Hrvatska
Tehnologija
Biznis
Pretraži
Pretraži
CROLENS
9.AGENCY
Politika privatnostifacebook_icon

Natrag na početnu

# konzum

Biznis

Trgovački lanci stisnuli cijene dobavljačima, ali dižu marže na kruhu i slatkišima
Podaci AZTN-a pokazuju da trgovci najviše zarađuju na kruhu, slatkišima i voću, dok Konzum i Kaufland drže skoro identične marže od oko 28,5 %.

min čitanja

Više

Vijesti

Staklena ambalaža i dalje zapinje: Fond tvrdi da je sustav stabilan, riječke trgovine kažu drukčije
Unatoč tvrdnjama Fonda da ambalažni sustav ponovno radi bez greške, Riječani i dalje nailaze na zatvorena vrata kada pokušaju vratiti staklene boce.

min čitanja

Više

Biznis

Nedjeljni šoping u Splitu: otvoreni Mall of Split, Joker i deseci trgovina
Pregled trgovina i trgovačkih centara koji će raditi ove nedjelje u Splitu.

min čitanja

Više

Biznis

Bojkot trgovina iščeznuo brže od poskupljenja: osam mjeseci poslije rasprava se vodi tek na Redditu
Inicijativa pokrenuta zbog rasta cijena brzo se rasplinula, a osam mjeseci poslije tema živi uglavnom na društvenim mrežama.

min čitanja

Više

Biznis

Zaštita na piletini: splitski lanac stavio sigurnosne naljepnice na pakiranja
Splitski lanac Victa zaštitio pakiranja pilećih prsa sigurnosnim naljepnicama, iako policijska statistika ne bilježi porast krađa hrane.

min čitanja

Više

Biznis

Digitalne etikete mijenjaju trgovine: cijene skaču iz minuta u minutu
Elektroničke etikete uz pomoć umjetne inteligencije omogućuju trgovcima mijenjanje cijena nekoliko puta dnevno, što oduševljava poslodavce, ali brine dio kupaca.

min čitanja

Više

Vijesti

Zastoj otkupa staklene ambalaže izazvao gužve: trgovci pozivaju na strpljenje, Fond prijeti kaznama
Brojne trgovine u Hrvatskoj privremeno su obustavile otkup staklenih boca, pozivajući se na probleme s odvozom. Fond za zaštitu okoliša upozorava da trgovci unatoč tome moraju isplatiti povratnu naknadu kupcima.

min čitanja

Više

Biznis

Digitalne etikete stižu na police: hoće li dinamične cijene iznenaditi kupce?
Elektroničke etikete ulaze u hrvatske trgovine, donoseći preciznost i brza poskupljenja, a stručnjaci upozoravaju na moguće zamke dinamičkog formiranja cijena.

min čitanja

Više

Biznis

Elektroničke police otvaraju put dinamičnim cijenama u hrvatskim trgovinama
Digitalne etikete već su u Lidlu, a Konzum ih uvodi: stručnjaci upozoravaju da je sljedeći korak – cijene koje skaču u realnom vremenu.

min čitanja

Više