Volkswagen je zatražio odlučniju financijsku potporu Berlina kako bi se ubrzao prijelaz njemačkog tržišta na električna vozila.
„Trebaju nam jasniji signali i ciljani državni poticaji kako bismo prevladali sumnjičavost privatnih kupaca i povećali potražnju u tom segmentu”, poručio je direktor prodaje Martin Sander na proslavi u pogonu Emden, jednom od ključnih Volkswagenovih centara za proizvodnju električnih automobila.
Sander je podsjetio da trenutačno većinu novih registracija čine službena vozila tvrtki koje već koriste porezne olakšice, dok privatni kupci još oklijevaju prijeći na struju.
Slavlje u Emdenu obilježilo je isporuku 1,5-milijuntog potpuno električnog vozila iz serije ID – modela ID.7 Tourer. Riječ je o postrojenju koje proizvodi isključivo električne automobile, a premijer Donje Saske Olaf Lies opisao ga je kao „pravi primjer tranzicije automobilskog sektora”.
Prema podacima Volkswagena, upravo je ID.7 Tourer u prvoj polovini 2025. imao najveći udio u registracijama električnih vozila u Njemačkoj. Unatoč tome, spor tempo prihvaćanja e-vozila i dalje pritišće domaću autoindustriju.
Automobilski analitičar Frank Schwope ocjenjuje da su „njemački proizvođači prespavali prelazak na električna vozila”. Dodaje da mlađi, tehnološki osvješteniji kupci, posebice na najvećem svjetskom tržištu u Kini, sve češće biraju konkurentske marke umjesto tradicionalnih njemačkih brendova.
U Volkswagenu vjeruju da bi ciljani vladini poticaji mogli preokrenuti taj trend i ojačati poziciju njemačkih proizvođača u globalnoj utrci za tržište električnih automobila.