Hrvatska je na kongresu Europskog udruženja vojnih novinara (EMPA) u Tallinnu osvojila prvu nagradu za najbolji video uradak u protekloj godini.
Pobjednički spot „Ako ne znaš šta je bilo” donosi a cappella izvedbu Klape Hrvatske ratne mornarice Sveti Juraj – obradu istoimene pjesme Marka Perkovića Thompsona i Hrvatskih ruža. Video je nastao uoči 30. obljetnice vojno-redarstvenih operacija Bljesak i Oluja, a producirala ga je Služba za strateško komuniciranje i digitalne medije Ministarstva obrane.
Zapovjednik klape kapetan fregate Marko Bralić izrazio je zadovoljstvo priznanjem: „Iskrene čestitke našim vojnim novinarima Vesni Pintarić i Goranu Resovcu na dobivenoj nagradi koju su svojim angažmanom i profesionalnošću u potpunosti zaslužili. Drago nam je da je spot za našu a cappella obradu ove pjesme prepoznat kao najbolji video uradak Europskog udruženja vojnih novinara.”
Spot je sniman na lokacijama u Splitu, Radošiću, Vukovaru i Dubrovniku. Režiju potpisuje Vesna Pintarić, produkciju Odjel multimedijalnih sadržaja Hrvatskih vojnih glasila MORH-a, dok su snimatelji Filip Granić i Goran Resovac (ujedno zadužen za montažu).
Scenarij je napisao dramski glumac Pere Eranović, sin poginulog hrvatskog branitelja, a glavnu ulogu tumači glumac Marijan Grbavac. U kadrovima se pojavljuju i djeca hrvatskih branitelja iz splitske osnovne škole, dodajući emotivnu poveznicu s naslijeđem Domovinskog rata.
Nagrada EMPA-e još je jedno međunarodno priznanje hrvatskim vojnim glazbenicima i medijskim stručnjacima, potvrđujući kako domoljubna glazba i vrhunska produkcija i dalje pronalaze put do europske publike.