Nova Netflixova dokumentarna serija „Victoria Beckham” razotkriva dosad nepoznate, mračne kulise iza blistavog prijelaza Victoria Beckham iz Posh Spice u cijenjenu modnu dizajnericu.
Nakon raspada grupe Spice Girls, Beckham je krenula graditi vlastiti brend, no suočila se s nepovjerenjem modne elite i nemilosrdnom medijskom pažnjom. Novinari su propitivali njezinu kreativnu srž, sugerirajući da je idejni pokretač kolekcija zapravo tadašnji mentor, dizajner Roland Mouret. Čak ni utjecajna urednica Anna Wintour u prvim godinama nije vjerovala u njezine ambicije.
"Plakala sam svaki dan prije nego što bih otišla na posao jer sam se osjećala kao vatrogasac", prisjetila se Beckham u seriji. Otkrila je i koliki je pritisak osjećala dok je balansirala skupe revije, najam prostora i organizaciju proizvodnje: „Bila sam u minusu s milijunima… postajalo je sve gore i gore.”
Brojke potvrđuju razmjere krize. Poslovni partner David Belhassen navodi da je dizajnerica u samo jednoj godini potrošila oko 70 000 britanskih funti na uredske pogone, dok je dodatnih 15 000 funti otišlo na osobu zaduženu za zalijevanje biljaka. Istodobno su kritike napokon postajale povoljne, revije su se preselile u njujoršku knjižnicu, a u londonskom je butiku rasla potražnja.
Ipak, financijska rupa prijetila je urušavanjem svega što je izgradila, pa je u pomoć uskočio i suprug David Beckham. „Skoro sam izgubila sve, to je bilo vrlo, vrlo mračno vrijeme”, priznaje Victoria, opisujući osjećaj nezaustavljive lavine: „Bilo je to poput snježne grude koja se kotrljala niz planinu.”
Preokret je stigao tek kada je uz podršku poslovnih partnera restrukturirala tvrtku i konačno dobila prostor za ono što je oduvijek htjela – da njezin rad govore kolekcije, a ne naslovi tabloida.
Netflixova serija zato ne donosi samo glamur pisti, nego i priču o upornosti, ranjivosti i cijeni koju je Beckham bila spremna platiti kako bi se izborila za svoje mjesto u vrhu modne industrije.