Legendarni njujorški Times Square, svjetsko središte oglašavanja, ovih je dana dobio hrvatski kulinarski pečat: na golemoj LED fasadi zavrtjela se reklama za Vegetu. Pojavljivanje jednog od najprepoznatljivijih domaćih proizvoda u srcu Manhattana pojačalo je vidljivost brenda koji već više od 65 godina začinjava jela u više od 60 država.
„Kampanja Vegete na Times Squareu snažan je pokazatelj jačanja njezine prisutnosti na najvećem svjetskom tržištu te rezultat predanog rada i suradnje naših timova na tržištu i u sjedištu. Istovremeno, dodatno potvrđuje našu predanost strateškom cilju da Vegeta postane globalno prepoznatljiv brend”, poručio je Krunoslav Bešvir, glavni direktor za poslovne programe Podravke i čelni čovjek poslovnog programa Kulinarstvo.
Iz Podravke naglašavaju da prisutnost na kultnom njujorškom trgu simbolično odražava ulogu Vegete kao brenda koji spaja okuse, kulture i generacije, sve uz etiketu hrvatske kvalitete. Upravo ta kombinacija tradicije i inovacije omogućila je da se proizvod, lansiran davne 1959. godine, učvrsti kao nezaobilazan sastojak kuhinja od Europe do Australije.
Marketinška aktivacija u Sjedinjenim Državama dolazi u trenutku kada Podravka intenzivno širi distribucijsku mrežu na tamošnjem tržištu, čime se nastoji približiti milijunima potrošača naviknutih na raznovrsne okuse. Oglašavanje na Times Squareu smatra se jednim od najskupljih i najprestižnijih izloga za globalne brendove, pa se domaća kompanija nada da će novostečena vidljivost dodatno utrti put Vegeti do polica i stolova diljem SAD-a.
Zahvaljujući ovoj kampanji, Vegeta se svrstala uz bok svjetskim imenima koja na glasovitom trgu svakodnevno privlače poglede milijuna prolaznika i turista, potvrđujući da hrvatski proizvodi mogu ravnopravno konkurirati na najzahtjevnijim tržištima.