Američki maloprodajni div Target najavio je da će dugogodišnji izvršni direktor Brian Cornell početkom sljedeće godine prepustiti dužnost glavnom operativnom direktoru Michaelu Fiddelkeu. Promjena na vrhu dolazi dok tvrtka pokušava preokrenuti negativne trendove prodaje i ublažiti pritisak sve glasnijeg bojkota kupaca.
Cornell je na čelo kompanije stao 2014. i u prvim je godinama oživio poslovanje, no nakon pandemije suočio se s oštrom konkurencijom i sve slabijom potrošnjom. U prvom tromjesečju 2025. prodaja je pala snažnije od očekivanja, a tvrtka je upozorila da će se pad nastaviti do kraja godine. Prema službenim podacima, usporedna prodaja – iz već postojećih trgovina i internetskih kanala – u drugom je tromjesečju kliznula za 1,9 %, a neto dobit potonula 21 %.
Uz nepovoljne gospodarske prilike i zabrinutost kupaca zbog carina, Targetu dodatne probleme stvara bojkot koji traje od početka godine. Tvrtka je u siječnju značajno smanjila programe raznolikosti, jednakosti i uključivosti (DEI) nakon pritiska konzervativnih aktivista i Bijele kuće, što je izazvalo oštru reakciju dijela potrošača. U veljači je istraživanje pokazalo da su mnogi Amerikanci promijenili kupovne navike jer su korporacije počele usklađivati politike s administracijom Donalda Trumpa.
Posebno je snažan odjek imao poziv baptističkog pastora Jamala Bryanta na 40-dnevni „Target Fast” tijekom korizme; peticiju za bojkot potpisalo je više od 250 000 ljudi, a brojni crni Amerikanci odlučili su okrenuti leđa lancu. To nije prvi put da se Target našao na udaru: još 2024. kritiziran je zbog smanjenja ponude proizvoda s LGBTQ+ motivima za Mjesec ponosa.
Nova upravljačka palica sada prelazi u ruke Michaela Fiddelkea, kojemu će glavni zadatak biti zaustaviti pad prodaje i ponovno izgraditi povjerenje kupaca. Kompanija, koja diljem SAD-a ima gotovo 2 000 trgovina, priznaje da je posljednjih osam od deset tromjesečja zabilježila stagnaciju ili pad usporedne prodaje – jasan znak da joj je potrebna hitna promjena kursa.