SAN FRANCISCO – Mladi AI start-up Landbase osigurao je 30 milijuna USD svježeg kapitala u rundi Series A koja će mu, kako tvrdi uprava, omogućiti da tvrtkama gotovo trenutačno pokreće prodajne i marketinške kampanje.
• Rundu su zajednički vodili njemački fond Picus Capital i Sound Ventures, investicijsko vozilo glumca Ashtona Kutchera i menadžera Guya Osearyja. • Ulaganje su pratili postojeći dioničari 8VC, A*, Firstminute Capital i TheGP. • Novac će biti usmjeren u daljnji razvoj vlastitog AI modela GTM-1 Omni i u međunarodno širenje.
Suosnivač i izvršni direktor Daniel Saks istaknuo univerzalnost problema koji rješavaju: „Landbase gives teams a simple, fast way to find their next customer. With this funding, we’re excited to bring that capability to even more businesses looking to scale smarter.”
Tvrtku su 2024. pokrenuli Saks (ranije su-CEO jednoroga AppDirect), Emily Zhang (osnivačica proizvoda u OysterHR) i Hua Gao (bivši glavni podatkovni znanstvenik Everstringa, kasnije preuzetog od ZoomInfoa). U stožeru u San Franciscu danas radi pedesetak inženjera, doktora znanosti i stručnjaka za prodaju; više od trećine već je vodilo vlastite start-upove.
Prema internim podacima, Landbase je od početka godine narastao 825 % po prihodu, a broj plaćenih korisnika dosegnuo je 150. AI model optimalno slaže ciljanje i poruke, pa klijenti bilježe 4–7 puta bolju konverziju nego kod ručno izrađenih kampanja. Od travnja novi "Campaign Feed" skraćuje vrijeme lansiranja sa uobičajenih 14 dana na svega nekoliko minuta.
Guy Oseary iz Sound Venturesa tvrdi da platforma „makes one of the hardest parts of building a business feel simple” i vidi je kao temeljnog igrača na rastućem tržištu AI-podržanog go-to-marketa.
Landbase najavljuje i koncept VibeGTM, iskustvo nalik „vibe codingu“ u razvoju softvera, kojim žele demokratizirati prodajne alate. Osnovna verzija usluge od danas je dostupna za besplatno isprobavanje.