Splitska odvjetnica Gloria Rocchi odlučila je otvoriti novo poglavlje karijere: uz parnice i sudnice, odsad ravnopravno živi i – pozornicu. Prvim autorskim singlom „Na raskrižju” predstavila se kao kantautorica koja pop-rock zvukom priča osobnu priču o napuštanju teškog razdoblja i hrabrom koraku prema novome.
Pjesma je objavljena za interstellaR, novu nezavisnu diskografsku kuću, a Rocchi se u produkciji oslonila na provincijsku ekipu vrhunskih glazbenika. Gitare je snimio Ivan Jurić (OsmI putnik), dok je za bubnjarsku energiju bio zadužen Mario Klarić, jedan od najtraženijih hrvatskih studijskih bubnjara. Prateće vokale otpjevali su Ivan Trpimir Lozić i Antea Žure, a završni zvučni pečat – miks i master – potpisuje višestruki dobitnik Porina Goran Martinac iz Croatia Records Studija.
Rocchi navodi da joj je nadahnuće poteklo iz devedesetih: spominje Alanis Morissette, No Doubt i 4 Non Blondes, ali i domaće uzore poput Nole i En Facea. Rezultat je klasična kantautorska struktura zaogrnuta čvrstim rockom koji, kako kaže, „praši” upravo onoliko koliko zahtijeva emocija teme.
Glazba joj nije strana: završila je Glazbenu školu Josipa Hatzea, a profesorica Irina Padovan usmjerila ju je prema prvoj kazališnoj audiciji. Na daskama splitskog HNK-a debitirala je u mjuziklu „Godspell”, a od 2012. bila je vanjska članica opernog zbora te sudjelovala u izvedbama „Nabucca”, „Aide”, „Mefista”, „Turandota”, Mozartova „Requiema” i Beethovenove Devete simfonije.
Ipak, tek sada se, kaže, osjetila spremnom stati iza vlastite pjesme i vlastitog teksta. „Na raskrižju” najavljuje EP na kojem će, uz odvjetničke spise, raditi tijekom idućih mjeseci. Publici obećava iskrene stihove i zvuk koji neće skrivati njezine rock-korijene.
Gloria Rocchi time pridružuje već malom, ali upornom krugu domaćih glazbenika koji spajaju karijere u potpuno različitim profesijama – i dokazuje da ni sudnici ni pozornici nije važno gdje ste započeli, nego kako zvučite kad odlučite „praštiti” punim plućima.