Hollywoodska zvijezda Scarlett Johansson ispričala je da je tijekom priprema svog prvog dugometražnog filma „Eleanor the Great” doživjela otvoreni pritisak da izbaci sve motive vezane uz Holokaust.
Prema njezinim riječima, jedan od financijskih partnera zaprijetio je povlačenjem sredstava ako scenarij ostane nepromijenjen. „Ako bi mi rekli: ‘Uložit ću novac samo ako snimate u New Jerseyju’ ili ‘Moramo završiti do proljeća’, to bi bila jedna stvar”, rekla je Johansson, „ali oni su se bunili protiv onoga što film uopće jest.”
Film prati umirovljenu židovsku udovicu (tumači je June Squibb) koja se zabunom priključi grupi preživjelih Holokausta, a zatim nastavi živjeti u laži. Johansson naglašava da je upravo ta „najgora moguća laž” srž priče: „Ponudili su mi nikakvu alternativu. Samo: ‘To je problem.’”
Kada je odbila zahtjev, investitor se povukao i budžet je ostao nedostatan. „Bilo je to zaista šokantno i silno razočaranje”, priznala je. U posljednji trenutak projekt je, kaže, spasio distributer Sony Pictures Classics, pa je snimanje nastavljeno.
Podrška Woodyju Allenu Johansson je u istom razgovoru ponovila da i dalje stoji uz redatelja Woodyja Allena, s kojim je surađivala sredinom 2000-ih. „Moja me mama uvijek učila da budem svoja i da je važno imati integritet”, istaknula je, podsjetivši i na raniju izjavu: „Volim Woodyja. Vjerujem mu i radila bih s njim bilo kada.” Allen nikada nije optužen za zlostavljanje za koje ga je 1992. optužila kći Dylan Farrow.
Spor s Disneyjem: presedan za honorare u eri streaminga Glumica se osvrnula i na tužbu protiv Disneyja zbog istovremenog lansiranja „Black Widow” u kinima i na platformi Disney+. Tužba je okončana nagodbom, a mediji su pisali o isplati od oko 40 milijuna dolara. „Kako smo prelazili s modela bonusa vezanih uz blagajnu na nejasne streaming prihode, postalo je sve maglovito, bez ikakvih pravila”, kazala je, dodajući da bi „pozdravila veću podršku” kolega u borbi za jasnije naknade.
„Ovim smo potezom pomaknuli stvari u dobrom smjeru”, zaključila je Johansson, uvjerena da će novi ugovorni standardi zaštititi druge glumce u digitalnom dobu.