Ryanair će od sljedeće srijede, 12. studenoga, putnike na svim letovima ukrcavati isključivo putem digitalnih karata unutar aplikacije „myRyanair”. Papirnate ukrcajne karte više se neće izdavati ni prihvaćati.
Direktorica marketinga kompanije Dara Brady najavila je da je odluka tempirana za razdoblje „kada je promet tradicionalno mirniji”, kako bi se osigurao nesmetan prijelaz. Smatra da će digitalizacija pružiti „brže, pametnije i ekološki prihvatljivije iskustvo putovanja”.
Četiri od pet Ryanairovih putnika već su navikli skenirati mobitel pri ukrcaju. Kompanija godišnje preveze više od 206 milijuna ljudi, a digitalne karte dosad je koristilo oko 80 % putnika. U aplikaciji su već dostupne narudžbe hrane i pića te obavijesti u stvarnom vremenu o izlazima, kašnjenjima i drugim promjenama.
Financijski pokazatelji prate digitalnu ekspanziju. U drugom kvartalu ove godine dobit je porasla 20 % na 1,72 milijarde eura, dok je u prvih šest mjeseci skočila 42 % na 2,54 milijarde eura. Prihod po putniku u tom je razdoblju povećan 9 %, a ukupan prihod dosegnuo je 9,8 milijardi eura uz skroman rast operativnih troškova od 4 %.
Ryanair tako slijedi trend digitalnih ulaznica kakav su već prihvatile glazbene i sportske manifestacije, potvrđujući ambiciju da putničko iskustvo učini što jednostavnijim i održivijim.