U zagrebačkoj Rock galeriji sinoć je svečano otvorena izložba „Straight to r’n’r”, zajednički projekt poznate koncertne fotografkinje Anastazije Vržine i njezina preminulog kolege Željka Jelenskog.
Druga stanica turneje nakon 13-godišnje stanke Izložba se predstavlja kao druga postaja povratničke turneje započete ove godine, a publika će radove moći razgledati do 14. kolovoza. Nakon toga postav se seli u Novi Vinodolski.
Fotografije u paru, dva potpisa, dva rukopisa Koncept počiva na ideji da dvojac, katkad na istom, katkad na različitim koncertima, bilježi istog izvođača iz potpuno drugačijih estetskih i tehničkih kuteva. Jelenski je tako ostao upamćen po crno-bijelim portretima, osobito jazz glazbenika, dok Vržina njeguje izrazito koloristički pristup s naglašenim kontrastima svjetla i sjene. Fotografije se izlažu u parovima, nudeći dvostruki vizualni identitet glazbenih zvijezda.
Novi i nikad viđeni radovi U galeriji su izložene odabrane fotografije iz prvog postava, tehnički ili vizualno dorađene, ali i nikad ranije viđeni radovi. Među novitetima su kadrovi Nicka Cavea, Rammsteina i Macy Gray, a tu su i „modificirani” prikazi Rogera Watersa, Santane, Skunk Anansie, Billyja Idola, Faithlessa i Massive Attacka. Od ranijih favoritâ ponovno se pojavljuju Shakira, Lenny Kravitz, Massimo, Bon Jovi, Tarja Turunen i Arcade Fire.
Većina je fotografija nastala na koncertima širom Hrvatske, dok poneke vode i dalje, primjerice na spektakl Rammsteina u Budimpešti.
Tombola s notom Sade Otvaranje je začinjeno tombolom na kojoj je najsretniji posjetitelj birao između tri ponuđene fotografije različitih glazbenika; odluka je pala na zanosnu scenu Sade tijekom koncerta u Areni Zagreb.
Izložba „Straight to r’n’r” nastavlja slavlje rocka, jazza i popa kroz objektive dvoje autora koji su, svaki na svoj način, ovjekovječili energiju pozornice te publici ponudili rijetku priliku da istog izvođača doživi u dvostrukom, gotovo dijaloškom kadru.