Rijeka – Online anketa koju je Rijeka plus d.o.o. provela od 10. do 16. studenoga prikupila je 539 glasova i potvrdila da gradske tržnice ostaju „živo srce grada”, ali i da građani žele vidljive promjene.
Prema podacima iz upitnika, većina ispitanika (65,7 %) čine žene, a najbrojnije su dobne skupine od 50 do 59 te od 40 do 49 godina. Čak i u izazovnim vremenima, više od polovice sudionika dolazi na tržnice barem jednom tjedno, naglašavajući njihovu važnost u svakodnevici.
Što privlači, a što odbija? • Svježina i kvaliteta proizvoda motiv su za dolazak više od 50 % ispitanika. • Atmosfera i autentičan doživljaj važni su za 42,7 % građana. • Podrška lokalnim proizvođačima privlači više od 40 % anketiranih. • Raznolikost i kvaliteta ponude dobile su prosječnu ocjenu 3/5 od 77 % sudionika.
Najčešće zamjerke • Previsoke cijene: 49 % • Nepovjerenje u kakvoću u odnosu na supermarkete: 32 % • Zastarjeli izgled tržnica: 40,6 % • Problemi s parkiranjem: 13 %
Jasne želje za budućnost Građani traže pristupačnije cijene, veću ponudu domaćih OPG-ova i jasno označeno podrijetlo robe. Očekuju i: • bolju regulaciju kako bi se razlikovali proizvođači od preprodavača, • čišći i uređeniji prostor s više parkirališnih mjesta, • zaštitu od kiše i sunca u otvorenim dijelovima, • dodatne sadržaje poput malih gastro kutaka, street food ponude i prostora za druženje, • veću sigurnost kroz suradnju s nadležnim službama.
Rijeka plus zahvalio je građanima na sudjelovanju porukom: „Vaš glas je ključan za planiranje budućih ulaganja i modernizaciju riječkih tržnica. Zajedno ih možemo pretvoriti u mjesta koja spajaju tradiciju, kvalitetu i suvremene potrebe našeg grada.”
Rezultati ankete bit će temelj za odlučivanje o investicijama kako bi riječki pazar zadržao autentičnost, ali dobio novo ruho koje Riječani priželjkuju.