Amazon će 7. i 8. listopada održati jesensko izdanje svoje velike rasprodaje „Prime Big Deal Days”, često zvane i „drugi Prime Day”. Iako službeni datum tek dolazi, prva sniženja već su aktivna, pa kupci mogu ranije iskoristiti popuste na popularne uređaje i kućanske gadgete.
Iz Amazona poručuju da će i ove godine naglasak biti na proizvodima koje korisnici najviše traže – od pametnih zvučnika i slušalica do kućanskih aparata i igračkih konzola. Tvrtka podsjeća pretplatnike da prije kupnje provjere:
• jesu li artikli označeni kao „Deal” ili „Lightning Deal” kako bi dobili obećani popust; • nude li drugi trgovci istu robu po konkurentnoj cijeni; • koriste li sve pogodnosti članstva, uključujući besplatnu dostavu i ekskluzivne kupone.
Kupcima se savjetuje i dodatni oprez zbog mogućih lažnih oglasa te provjera vjerodostojnosti prodavača. Za one koji žele maksimalno iskoristiti dvodnevnu akciju, preporučuje se unaprijed pripremiti listu želja, postaviti obavijesti za proizvode od interesa i redovito pratiti vremenski ograničene „flash” ponude.
Rano aktiviranje popusta proteklih je godina pokazalo da najtraženiji proizvodi često planu već prvog dana, stoga stručnjaci preporučuju brzu reakciju. Glavna rasprodaja počinje u ponoć 7. listopada i trajat će 48 sati, a Amazon najavljuje da će neke ponude biti dostupne isključivo putem mobilne aplikacije.
Jesensko izdanje Prime Daya pozicioniralo se kao uvod u blagdansku sezonu kupnje, pa mnogi potrošači upravo tada kupuju darove i tehniku po cijenama koje se rijetko ponove prije Crnog petka.