Grad Pula – Pola od danas službeno ima novu, moderniziranu organizaciju gradske uprave. Odluka o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela, koju je Gradsko vijeće jednoglasno prihvatilo 29. srpnja, stupila je na snagu 12. kolovoza te povećala broj upravnih tijela s osam na deset.
Cilj preustroja je, kako navode gradske vlasti, brža i kvalitetnija usluga građanima i poduzetnicima, uz jasniju podjelu odgovornosti i bolju međuresornu koordinaciju.
Privremeni vodeći kadrovi Gradonačelnik Peđa Grbin ovlastio je službenike koji će do raspisivanja javnih natječaja privremeno voditi nova i postojeća tijela:
- Sanja Kantaruti – Služba gradonačelnika i Gradskog vijeća
- Mateo Pavić – Upravni odjel za opću upravu
- Aldo Rojnić – Upravni odjel za financije i gospodarstvo
- Nataša Simonelli – Upravni odjel za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu okoliša
- Maša Mihelić – Upravni odjel za izgradnju, komunalno gospodarstvo, promet i imovinu
- Ivana Sokolov – Upravni odjel za društvene djelatnosti i mlade
- Emina Popović Sterpin – Upravni odjel za kulturu i civilno društvo
- Roberta Dorani – Služba za unutarnju reviziju
- Varja Štemberger Agostelli – Služba za provedbu ITU mehanizma
- Iva Vujičić Orović – Služba za zastupanje
Sljedeći koraci Novi pravilnici o unutarnjem redu za svako upravno tijelo bit će doneseni tijekom kolovoza, a njihovo stupanje na snagu planirano je za 1. rujna 2025. godine.