Dvije najpoznatije hrvatske prehrambene kompanije, Podravka i Kraš, početkom lipnja sklopile su novo distribucijsko partnerstvo na američkom tržištu.
Podravkino društvo Podravka USA Inc. preuzelo je ulogu uvoznika i distributera Kraševih slatkiša u Sjedinjenim Državama. Prema priopćenju iz Koprivnice, suradnja bi trebala:
• donijeti sinergiju u distribuciji i ojačati tržišne pozicije obiju tvrtki; • proširiti i obogatiti portfelj Podravke USA, ne samo unutar etničkih trgovina nego i među širom američkom publikom; • dodatno promovirati hrvatske brendove i povećati globalnu konkurentnost domaće prehrambene industrije.
Predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić naglasila je da se partnerstvo uklapa u kompanijsku strategiju širenja na inozemnim tržištima: „Tijekom 2024. Podravka je zabilježila znatan rast prihoda u SAD-u pa namjeravamo i dalje nastaviti plasirati svoje proizvode na tom tržištu, kao i pružati usluge distribucije za druge kompanije. Podravka i Kraš dijele zajedničke vrijednosti, dugu tradiciju i snažne brendove te vjerujem da ćemo ovom suradnjom dodatno osnažiti prepoznatljivost naših proizvoda među američkim potrošačima.”
U Podravki ističu kako novi iskorak potvrđuje važnost udruživanja domaćih tvrtki na globalnoj sceni, dok u Krašu računaju da će upravo logistika i prodajna mreža Podravka USA ubrzati rast njihove prisutnosti u SAD-u.