Najnovije izdanje Sušačke revije donosi pregled gradskih ambicija, neostvarenih projekata i portrete ljudi koji su obilježili Rijeku.
Urednik časopisa Alen Čemeljić u uvodniku ističe poruku gradonačelnice Ive Rinčić: Rijeka bi ponovno trebala postati grad u kojem se ostaje – urbano središte znanja, kvalitetnog javnog prostora i zelene strategije. Koliko će se od tih planova ostvariti, tek će se vidjeti, primjećuje Čemeljić, podsjećajući da popis započetih, a nedovršenih ideja u Rijeci nije kratak.
Kristijan Benić vraća čitatelje u 1908. godinu, kada se na mjestu današnjeg Omladinskog igrališta zamišljala gradska bolnica, a između Grohova i Pašca planirala hidrocentrala. Prije tri desetljeća na prostoru današnjeg art kvarta trebao je niknuti Svjetski trgovački centar, dok je arhitekt Igor Turina za Deltu predlagao golemu rekreacijsku zonu s bazenom, dvoranom i hotelom – „alfa, beta i omega svih riječkih utopija”.
Novi broj donosi i tri opsežne biografske priče:
• novinar Silvije Tomašević – nekadašnji dopisnik iz Italije i simbol elitnog novinarstva, čiji je svijet, kako piše Damir Grubiša, zamijenjen anonimnim komentatorima društvenih mreža;
• glumica Edita Karađole – rekorderka po duljini glumačke karijere u Hrvatskoj koja je, zahvaljujući preokretu na prvoj godini studija kemije, umjesto laboratorija odabrala kazališne daske;
• vaterpolist Zoran Roje – osvajač olimpijskih i svjetskih medalja te simbol zlatnih dana riječkog Primorja.
U Reviji se još mogu pročitati reminiscencije Ica Mikuličića o Bulevardu, priča Maura Staraja o obnovi veprinačkog kaštela, tekst Velida Đekića o pretvaranju Korza u „pješačko carstvo” i reportaža Jelene Androić o Igralkama koje našim jezikom progovaraju o socijalnim, rodnim i klasnim razlikama.
Boba Mišković otkriva kako je Art kino u 17 godina postalo kultno riječko okupljalište, a Moreno Debartoli i Marin Krstulović pričaju zašto su, desetljeće nakon filma „Otac na službenom putu”, otvorili slastičarnicu Slon – nazvanu po nekadašnjem hitu Riječke tvornice čokolade.
Povjesničar Igor Žic podsjeća da je nagli razvoj Rijeke prekinut dolaskom Gabrielea D’Annunzija, kada je „bajka o uspjehu prerasla u košmar”. Taj košmar sada prikazuje film „Fiume o morte!”, hrvatski kandidat za Oscar, kojemu uredništvo Revije optimistično drži palčeve.
Sve navedeno tek je dio bogatog sadržaja koji Sušačka revija donosi na više od stotinu stranica, uz fotografije, dokumente i autorske eseje o sredozemnom gradu koji i dalje traži put prema modernoj budućnosti.