Na 11. festivalu reportaže i reportera „Fra Ma Fru“, koji se tradicionalno održava u Đurđevcu i nosi ime velikog Franje Martina Fuisa, dodijeljena su priznanja za najbolje domaće i inozemne reportaže nastale u prošloj godini.
Prvakinja kategorije „Lijepom našom“ u pisanoj formi je Dora Levačić. Njezin dvodijelni tekst „Tko nam peče kestene“, objavljen na portalu Bilten, otkriva nevidljivi svijet ljudi koji desetljećima zagrebačkim prolaznicima nude mirisne kestene, a ostaju neprepoznati izvan ulice.
U rubrici „Širom svijeta“ laureatom je proglašen Hrvoje Ivančić. Reportaže „Zemlja iz koje se odlazi“ i „Pod talibanskom zastavom“, objavljene u Večernjem listu, donose dojmljiv prikaz svakodnevice današnjeg Afganistana kroz spoj terenskog iskustva i društvene analize.
Dragan Grozdanić ovjenčan je prvom nagradom u kategoriji „U fokusu“ za tekst „San o pruzi“ (tjednik Novosti). Autor se vraća na nekada vitalnu Unsku prugu, bilježeći uspomene ljudi čiji je život bio vezan uz tračnice i njihovu današnju borbu za obnovu koja polako nestaje.
Televizijski dio natjecanja donio je tri odličja. Prilog Ružice Đukić emitiran na RTL-u, „Vatrogasac Josip Fabijanić bolesnom Damiru Pejiću darovao ljetovanje“, proglašen je najboljim u TV-kategoriji. Priča o vatrogascu koji je pokrenuo val solidarnosti za teško oboljelog šesnaestogodišnjaka iz Vukovara završila je pronalaskom donora i sretnih vijesti za obitelj.
U međunarodnoj televizijskoj konkurenciji slavi Sanja Mikleušević Pavić s HTV-a. Dvodijelni serijal „Labirint: Donja Jablanica – Kad šume utihnu“ rekonstruira razorne poplave koje su 2024. pogodile šire područje Jablanice, stapajući faktografiju s potragom za odgovornima.
Kategoriju „U fokusu“ u TV formatu osvojila je Ema Branica. Njezino istraživanje u emisiji „Provjereno“, pod naslovom „Što i kako radi Državni inspektorat?“, vodi gledatelje na lokacije poput Poznanovca, Gospića i Vrginmosta, gdje godinama niču divlja odlagališta otpada unatoč prijavama građana i šutnji institucija.
Festival „Fra Ma Fru“ još je jednom podsjetio na moć reportaže da osvijetli nevidljive priče, razotkrije sistemske propuste i pokrene pozitivne promjene – od zagrebačkih kestenjara do zaboravljenih afganistanskih ulica.