Dolazak Luke Modrića u Milan, objavljen početkom tjedna, pokrenuo je pravu kupovnu groznicu među navijačima Rossonera.
• U 24 sata nakon službene potvrde transfera prodano je 1 500 sezonskih ulaznica, što je drugi najbolji rezultat aktualne kampanje – ispred je samo dan kada su dugogodišnji pretplatnici mijenjali svoja mjesta.
• Klub je u prvoj fazi ukupno plasirao 30 000 pretplata, a današnjim otvaranjem slobodne prodaje očekuje se novi val interesa.
• Više od 80 % navijača s najmanje pet uzastopnih sezona već je obnovilo svoje ulaznice, a posebno se ističe skupina starija od 40 godina koja je ubrzano potvrdila pretplate čim je potpisan hrvatski kapetan.
Iako Milan ove sezone neće igrati u Europi, 39-godišnji Modrić postao je simbol povratka ambicije na San Siru. Njegov potpis pozdravili su navijači koji su stasali uz slavne postave iz devedesetih i ranih dvijetisućitih, a prodajni brojevi potvrđuju da se taj nostalgični naboj pretvara u konkretne prihode.
Rossoneri natjecateljski ciklus otvaraju 17. kolovoza domaćim ogledom talijanskog Kupa protiv Barija, dok prvenstvo starta 23. kolovoza susretom s Cremoneseom.