Politički analitičar Mate Mijić osvrnuo se na uspjeh Marka Perkovića Thompsona, koji je u samo nekoliko sati rasprodao čak četiri koncerta.
Mijić ističe kako reakcije dijela kulturne i aktivističke javnosti na novu turneju kantautora iz Čavoglava većinom idu za tim da „se umjetničke slobode na Thompsona ne odnose jer ‘revanje nije umjetnost’ ili je ‘Thompson šund’”. Prema njegovu tumačenju, rasprava o glazbenom ukusu nije presudna; važnije je, kaže, to što je Thompson „više napravio za očuvanje kolektivnog sjećanja na Domovinski rat od svih tih kulturnjaka zajedno”.
„Kompletna kulturna scena može se sakriti pred ‘revačem iz Čavoglava’ kad govorimo o kulturi sjećanja na Domovinski rat i braniteljske heroje”, poručio je Mijić, ironizirajući pritom etikete koje se glazbeniku često pripisuju. Smatra da dio kulturnog miljea Domovinski rat ili ignorira ili prikazuje u negativnom svjetlu jer se tim događajem „okončao politički projekt Jugoslavije i koncept ‘bratstva i jedinstva’”.
Po njemu, upravo takav vrijednosni otklon objašnjava zašto publika masovno hrli na Thompsonove koncerte: „Hrvati vole svoje i žele se sjećati Domovinskog rata, a kulturna je scena potpuno odlijepljena od stvarnosti te za veliku većinu naroda marginalna.”
Mijićev komentar dolazi u trenutku kad su ulaznice za Thompsonovu turneju planule rekordnom brzinom, dok oštre polemike oko mjesta Domovinskog rata u suvremenoj kulturi i dalje dijele javnost.