Maslinica Hotels & Resort u Rapcu iza sebe ima još jedno uspješno ljeto: broj noćenja nadmašio je lanjski rezultat, a prosječan boravak u kampu Oliva se produžio. Izvršni direktor Dominik Pažin ističe da su hoteli Lido Palace, Mimosa, Narcis i Hedera ove sezone posebno privukli goste iz Njemačke, Austrije i Slovenije, dok se za rujan i listopad očekuje još snažnija potražnja zahvaljujući mirnijoj atmosferi, vinskim turama i biciklističkim rutama.
Stabilna popunjenost postignuta je bez dizanja cijena hrane i pića. Pažin kaže da je ta odluka „dovela do veće potrošnje gostiju i odličnih ocjena za omjer cijene i kvalitete”. U svakodnevnoj ponudi nalaze se vina, ulja i pivo lokalnih OPG-ova te partnerska suradnja s Centrom za društveno poduzetništvo Labin, od kojega resort nabavlja deke i druge tekstilne proizvode koje izrađuju osobe s invaliditetom.
Paralelno su pojačane donacije školama i sportskim klubovima: osnovnim školama Matija Vlačić i Ivo Lola Ribar financirani su videoportafon i klupe za menzu, dok su NK Rudar, NK Rabac, JK Kvarner i MNK Futsal dobili pomoć za opremu i turnire. Nova sportska ponuda uključuje padel teren koji, prema riječima izvršnog direktora, „briše granice između turista i domaćih ljudi”. U pripremi je i Maslinica Farmers Market, jednodnevni sajam istarskih proizvođača i rukotvoraca.
Resort je nedavno pojačan povratkom Marka Mohorovića na poziciju direktora hotelskih operacija, što se u Maslinici vidi kao potvrda da destinacija stvara uvjete za povratak mladih stručnjaka. Hoteli će raditi gotovo do kraja listopada, a Hedera 4* ostaje otvoren i u prvim danima studenoga.
„Cijene u Hrvatskoj jesu više nego prije, ali gosti plaćaju kada dobiju vrijednost. Ključ je manje gledati na brojke, a više na sadržaj i autentičnost”, poručuje Pažin dodajući da su prve najave za 2026. pozitivne i da partneri najavljuju produljenu sezonu. Maslinica stoga planira nastaviti ulagati u održivost, lokalne proizvode i iskustva koja povezuju goste i Labinštinu.