Samo nekoliko dana nakon što je u splitskom Mülleru za Estée Lauder Advanced Night Repair serum od 50 ml izdvojila 184 eura, a za pripadajuću noćnu kremu 113 eura, 45-godišnja Splićanka shvatila je da je isti duet mogla platiti više od 100 eura manje.
„Stvarno sam glupa, kupila sam a da nisam prethodno uopće pogledala koliko ti proizvodi koštaju u drugim trgovinama i na webu”, priznaje, ljutita na sebe zbog – kako kaže – „bezglave kupnje”.
Surfajući internetom naišla je na oglas web-trgovine Notino i odlučila usporediti cijene. Tamo se serum prodavao za 140 eura, odnosno 122 eura na akciji, dok je cijena kreme iznosila 55 eura. „Ma baš pljačka, nema šanse da više odem u Müller”, dodaje.
Da razlika nije slučajna, potvrdila je kada je iste proizvode provjerila na njemačkoj stranici Müllera. Redovna cijena seruma bila je 40 eura niža nego u Hrvatskoj, a privremena akcijska cijena spustila ga je čak na 78,50 eura.
„Müller me zeznuo ovaj put, vjerujte, više neće! Pazite gdje kupujete!”, poručuje Splićanka, navodeći kako će ubuduće kozmetiku nabavljati online ili u inozemstvu.
Primjer iz Splita još je jedan podsjetnik koliko se cijene luksuzne kozmetike mogu razlikovati od države do države – pa i unutar iste maloprodajne mreže – te koliko je važno usporediti ponudu prije nego što kartica prođe kroz čitač.