Vlada i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih posljednjih mjeseci ubrzano potpisuju ugovore, osiguravaju nepovratna sredstva, rješavaju imovinsko-pravne zavrzlame i pokreću radove na izgradnji, dogradnji i rekonstrukciji školskih objekata. Cilj je jasan: do školske godine 2027./2028. omogućiti jednosmjenski rad u svim osnovnim školama i tako stvoriti preduvjet za cjelodnevnu nastavu.
Međutim, unatoč vidljivom „šušuru” na terenu, već je sada izvjesno da se zadani rok neće stići. Posebno problematično područje je Split, gdje škole ne muči samo nedostatak prostora nego i drugi infrastrukturni izazovi koji otežavaju prelazak na jednosmjenski rad.
Bez dovršetka svih potrebnih objekata, cjelodnevna nastava – zamišljena kao kruna reforme – ne može zaživjeti istodobno u cijeloj zemlji. Time se dovodi u pitanje jedan od ključnih strateških ciljeva obrazovne politike aktualne Vlade.