Ivan Topčić prisjeća se dana kada je 1994. godine, iz garaže obiteljske kuće, pokrenuo Tim Kabel. Danas je ta zagrebačka kompanija među vodećima u jugoistočnoj Europi u prodaji kabela, a osnovni poslovni model i dalje počiva na obiteljskom angažmanu.
„Krenuli smo 1994. iz garaže, iz obiteljske kuće. Na početku, da budem iskren, nije mi bilo jasno kamo ćemo doći ni za deset, ni za petnaest, ni za trideset godina. Iznenađen sam i jako ponosan na ono što smo postigli”, kaže osnivač.
U međuvremenu su u posao ušli i supruga te troje djece. Sin Matija Topčić danas je predsjednik Uprave, a u upravljačkim strukturama sudjeluju i ostali članovi obitelji. „Ako se za neku tvrtku u Hrvatskoj može reći da je obiteljska, onda smo to mi”, ističe Topčić.
Iako je Tim Kabel narastao do tvrtke koja se smatra jednim od regionalnih lidera u svojoj niši, Topčićev odnos prema vlasništvu ostao je skroman: „Kad osjetim, i ako osjetim, da me obitelj u tvrtki više ne želi, otići ću.”
Njegova priča potvrđuje stari klišej o poslovnim pothvatima pokrenutima iz garaže, no istodobno pokazuje da uspjeh nije zajamčen. Topčić naglašava da su presudni bili upornost, brza prilagodba tržištu i solidan prostor za rast početkom devedesetih godina.
Danas, u eri umjetne inteligencije i nove industrijske revolucije, Tim Kabel nastavlja ulagati u tehnologiju i širenje ponude, ali temelji ostaju isti – jak obiteljski oslonac i predanost klijentima.