Nusret Gökçe, svjetski poznat kao Salt Bae i proslavljen viralnim posipanjem soli preko luksuznih odrezaka, prošle je godine svojoj britanskoj matičnoj tvrtki priskrbio gubitak od 5,5 milijuna funti.
Restoran u londonskom Knightsbridgeu, omiljen među slavnim gostima poput Davida Beckhama i Cristiana Ronalda, zaradio je više od 10 milijuna funti prihoda, no ukupni rezultat povukla je dolje otpisana vrijednost američkog ogranka teška oko 6 milijuna funti. Britanska tvrtka u potpunom je vlasništvu američkih restorana, pa se taj udar izravno odrazio na bilancu.
Na vrhuncu popularnosti brend Nusr-Et imao je sedam steakhousea u Sjedinjenim Državama; danas su preostala samo dva nakon gašenja lokala u Beverly Hillsu, Dallasu, Las Vegasu, Bostonu i New Yorku. Slabiji promet preko Atlantika odrazio se i na Europu, pa su ukupne rezerve kompanije pale s 8,1 na 2,3 milijuna funti.
Unatoč negativnim brojkama, osobno bogatstvo 40-godišnjeg turskog mesara i dalje se procjenjuje na najmanje 44 milijuna funti, a restorani zadržavaju glamur na društvenim mrežama. Ipak, realnost je manje blistava: korisnici TripAdvisora prosječno ga ocjenjuju tek s 2,9 od 5 zvjezdica, a kritičari ističu da se „plaća spektakl, a ne nužno kvaliteta hrane”.
Salt Bae se proslavio 2017. vir alnim videom u kojem teatralno posipa grube kristale soli niz podlakticu na zlatom premazani biftek od 4 000 dolara. Dok ga jedni smatraju gastronomskim zabavljačem, drugi ga optužuju za pretjeranu ekstravaganciju i neumjerenost – rasprava koja sada dobiva novu dimenziju kroz prve ozbiljnije poslovne udarce brenda.