Projekt „Humanitarna razmjena i aukcija dresova”, iza kojeg stoje Nova TV i njezin sportski portal, ponovno je privukao pažnju struke: ušao je u finale regionalne digitalne nagrade SoMo Borac u kategoriji Best media feature.
U konkurenciji više desetaka prijavljenih kampanja, stručni žiri odabrao je finaliste koji će 24. listopada doznati tko odnosi trofej u 16 oglasnih i medijskih kategorija. Humanitarna akcija s dresovima tako ima priliku dodati još jedno priznanje ionako impresivnoj kolekciji nagrada.
Druga sezona – dvostruki rezultat • 44 000 € prikupljeno u prošloj sezoni. • 65 000 € ukupno tijekom dvije godine. • 1,1 milijun korisnika dosegnuto na društvenim mrežama.
Ovogodišnje izdanje nadmašilo je rezultate premijerne sezone: zahvaljujući velikom odazivu građana Šibenika i okolice te podršci klubova, navijača, sponzora i donatora, skupljeno je više od 44 000 eura. Sav prihod doniran je Udruzi osoba s intelektualnim teškoćama Šibensko-kninske županije „Kamenčići” za osiguravanje stambenog prostora u Dubravi pokraj Šibenika.
U dvije godine akcija je pomogla Kamenčićima sakupiti više od 65 000 eura – prvi, ključni korak prema gradnji doma za njihove štićenike. Publika i struka prepoznali su trud već prošle godine, kada je projekt osvojio Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću, dvije statue na SoMo Borcu i status Webby Honoree na najuglednijoj svjetskoj digitalnoj smotri.
Sada čeka novi izazov: može li humanitarna priča o dresovima još jednom osvojiti žiri i pokazati da solidarnost, sport i digitalne platforme zajedno mogu podizati ljestvicu – i za nagrade i za dobar cilj?