Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na sjednici održanoj u Kamporu na Rabu odlučilo je ovih dana raspisati dva nova natječaja.
Prvi se odnosi na programe destinacijskih menadžment kompanija (DMK) za 2026. godinu. Cilj je dodjelom sredstava potaknuti razvoj složenih turističkih proizvoda za tržišta posebnih interesa, aktivirati manje korištene resurse te produljiti sezonu, osobito u predsezoni i posezoni.
Drugi natječaj obuhvaća izbor PR agencije i agencije za usluge press clippinga na 14 inozemnih tržišta — Njemačkoj, Austriji, Sloveniji, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Italiji, Mađarskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Belgiji, Nizozemskoj, Švedskoj i Švicarskoj — za razdoblje 2026.–2027. Odabranim partnerima povjerit će se izrada i provedba komunikacijske strategije usmjerene „točnom targetiranju” turističkih skupina, očuvanju pozitivnog imidža Hrvatske te kriznom komuniciranju.
„Već ove godine napravili smo snažan iskorak u promotivnim aktivnostima, a za iduću želimo još jače kampanje”, naglasio je ministar turizma i sporta te predsjednik HTZ-a Tonči Glavina. Dodao je kako su, s obzirom na različita gospodarska i društvena kretanja, tržišno prilagođene kampanje presudne za očuvanje konkurentnosti.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić podsjetio je da su, nakon glavne sezone, u fokusu promocija posezone i pripreme za 2026.: „Destinacijske menadžment kompanije kroz inovativne programe, specijalizirane ture i personalizirane doživljaje jačaju međunarodnu konkurentnost i pozicioniraju Hrvatsku kao destinaciju autentičnih iskustava.”
Detalji oba natječaja, uključujući rokove i uvjete prijave, bit će objavljeni uskoro.