Hrvatska pošta pojačava ponudu digitalnih rješenja lansiranjem platforme Sveračun, namijenjene svim poduzetnicima bez obzira na veličinu poslovanja. Riječ je o alatu koji će, kako ističu u Pošti, biti središnji za nadolazeću Fiskalizaciju 2.0, zakonsku obvezu koja 1. siječnja 2026. stupa na snagu za sve obveznike PDV-a.
Sveračun je već dostupan i omogućuje:
• slanje i zaprimanje e-računa; • trenutačnu fiskalizaciju svakog računa; • sigurno arhiviranje dokumenata u digitalnom obliku.
Platforma se nudi bez ugovornih obveza ili skrivenih troškova, što ju čini posebno privlačnom mikro i malim poduzećima, obrtnicima i jedinicama lokalne samouprave. Tim skupinama, napominju iz Hrvatske pošte, prijelaz na digitalno poslovanje često predstavlja izazov zbog ograničenih IT-resursa, a Sveračun im nudi rješenje „na jednom mjestu”.
Korisnička podrška naglašena je kao ključ povjerenja u uslugu. Na njoj radi 20 specijaliziranih djelatnika, a prosječno vrijeme javljanja iznosi 45 sekundi. Time Pošta želi osigurati da prelazak na e-račune protekne bez prekida poslovnih procesa.
Najavljena obvezna fiskalizacija e-računa od 2026. potiče tvrtke da već sada prilagode sustave. Hrvatska pošta vjeruje da će se, zahvaljujući Sveračunu, poduzetnici lakše i brže uskladiti sa novim pravilima, uz dodatnu uštedu vremena i administrativnih troškova.