Dok posljednji dani 2025. otkucavaju, sportski se akteri osvrću na učinjeno. Sezone su im tek na polovici, no kalendarska godina daje priliku za zbrajanje marketinških dobitaka.
Za Dalmaciju, priča o brendu gotovo uvijek počinje i završava s Hajdukom. Klub čiji je grb duboko utkan u lokalni identitet ove je godine dodatno učvrstio status gospodara navijačkih emocija. Stručnjak koji je analizirao splitski fenomen naglašava da „ništa ne ide samo od sebe” – i tradiciju treba poticati.
Kao ključan primjer navodi se slučaj Marka Livaje. Njegova prisutnost, rečeno je, jasno pokazuje koliko zvijezda na terenu može pogurnuti klupsku priču izvan travnjaka. Popularni napadač ne donosi samo golove; on je lice koje prodaje dresove, puni tribine i pokreće društvene mreže, čineći od Hajduka moćan brend spreman za nove poslovne iskorake.
Zaključak stručne analize glasi: bogata povijest i golema baza navijača jesu temelj, ali tek strateške akcije – od isticanja ključnih igrača do financijski promišljenih kampanja – pretvaraju tu emocionalnu snagu u opipljiv rast vrijednosti kluba.
Kako 2025. klizi u prošlost, na Poljudu računaju da će sinergija tradicije i modernog marketinga nastaviti puniti klubsku blagajnu i, još važnije, održavati onu jedinstvenu vezu između bijelog dresa i navijačkih srca diljem Dalmacije.