Nastavlja se impresivan rast interesa za Hajdukove dresove. Podaci za 2024. pokazuju da je splitski klub prodao približno 50 000 replika, što je donijelo nešto više od 8,5 milijuna eura prihoda prodajnom odjelu.
Prije samo godinu dana brojke su bile znatno skromnije: tijekom 2023. prodano je 29 000 dresova, a ukupan prihod tog odjela iznosio je nešto više od 6,6 milijuna eura. U godinu dana, dakle, broj prodanih komada narastao je za gotovo 75 %, dok je financijski učinak veći za oko 1,9 milijuna eura.
Važno je napomenuti da cijeli iznos ne završava na računu kluba. Od navedenog prihoda treba odbiti poreze, troškove distribucije i marže sponzora. Procjene govore da u konačnici Hajduku pripadne između 20 i 30 % vrijednosti svake prodane majice.
Promjena tehničkog sponzora također je obilježila proteklo razdoblje. Do lipnja prošle godine dresove je proizvodio Macron, a potom je uspostavljena suradnja s Adidasom, čije je prepoznatljivo tri crte sada nose igrači i navijači splitskog prvoligaša.
Skok potražnje potvrđuje snažan emotivni kapital koji klub uživa među navijačima te upućuje na daljnji potencijal komercijalnog rasta – i na terenu navijačkog shopa i izvan njega.