Prihodi General Motorsa u trećem su tromjesečju dosegnuli 48,6 milijardi dolara, ostavši gotovo nepromijenjeni u odnosu na isto razdoblje lani. Time je zaustavljen silazni trend iz drugog kvartala, kada je zabilježen pad od 1,8 %.
Istodobno je prilagođena dobit prije kamata i poreza (EBIT) pala 18 %, na 3,38 milijardi dolara, što je ipak blaži pad od 31,6 % zabilježenih u proljeće. Prodaja vozila u Sjedinjenim Državama porasla je šest posto, jer su kupci nastavili birati skuplje modele s bogatijom opremom, premda proizvođači većinu troška carina još ne prebacuju na maloprodajne cijene.
Izvršna direktorica Mary Barra u pismu dioničarima ističe da se tvrtka „brzim i odlučnim mjerama” sprema zatvoriti prekomjerne kapacitete i smanjiti gubitke u segmentu električnih vozila do 2026. godine. Dodaje kako je „sada jasno da će prijelaz na električna vozila u kratkom roku biti sporiji no što se očekivalo”, ali potvrđuje da taj program ostaje „zvijezda vodilja” GM-a.
Na promjeni strategije elektrifikacije kompanija je već pretrpjela izvanredni trošak od 1,6 milijardi dolara. Unatoč tomu, uprava je podigla procjenu prilagođenog EBIT-a za cijelu 2025. godinu na 12–13 milijardi dolara, s ranijih 10–12,5 milijardi.
Carinski trošak sada se procjenjuje na 3,5–4,5 milijardi dolara, što je za oko pola milijarde manje nego u prethodnim procjenama. Otprilike trećinu tog iznosa GM će sam apsorbirati, dok ostatak ublažava vladin program kompenzacija za vozila sastavljena u SAD-u. Program, uveden tijekom mandata predsjednika Donalda Trumpa, donosi proizvođačima povrat od 3,75 % naznačene maloprodajne cijene za svako takvo vozilo do kraja desetljeća.
Krajem rujna Washington je ukinuo poreznu olakšicu od 7.500 dolara za kupnju vozila na baterijski pogon i ublažio standarde štetnih emisija, što dodatno pritišće ranije planove elektrifikacije. GM, međutim, i dalje najavljuje daljnja ulaganja u električne modele, računajući da će dugoročno ostati ključ njihova rasta.