ŠIBENIK – Slike polupraznih terasa i priče o "propaloj sezoni" ne podnose susret s brojkama koje je Turističko vijeće grada Šibenika dobilo na stol. Od 1. siječnja do 17. kolovoza na šibenskom je području zabilježeno 201 624 dolaska i 835 183 noćenja, što je 10,9 % više dolazaka i 6,3 % više noćenja nego lani u istom razdoblju.
Najviše su napredovali hoteli: 115 503 gosta donijela su 20,25 % više dolazaka i 369 976 noćenja, čak 14,9 % više nego prošle godine. Kampovi slijede s 26 686 dolazaka (+14,53 %) i 142 310 noćenja (+12,7 %).
Jedini minus bilježi privatni smještaj – 46 766 dolazaka (-3,93 %) i 247 088 noćenja (-2,9 %). Po udjelu gostiju prednjače domaći turisti, a potom oni iz Njemačke, Poljske, Mađarske, Francuske, Austrije, Slovenije, Ujedinjene Kraljevine, Češke, Slovačke i Italije.
Direktor Turističke zajednice Dino Karađole predstavio je podatke te potaknuo raspravu o poboljšanju turističkog proizvoda. Vijeće je zaključilo da grad nudi „bolju vrijednost za uloženi novac” od konkurencije, no da to treba dodatno naglasiti i proširiti na čitavu godinu.
Gradonačelnik Željko Burić, ujedno predsjednik Turističkog vijeća, poručio je da odnos cijene i kvalitete ostaje ključno mjerilo pri izboru destinacije: „Izuzetno je važno da svi turistički dionici racionalno formiraju cijene usluga jer turisti prvenstveno traže vrijednost za novac.” Dodao je kako Šibenik mora ustrajati na autentičnosti i cjelogodišnjem radu ugostiteljskih objekata, a Grad će biti „pouzdan partner” u održivom razvoju.
Rast hotela i kampova sugerira da su ulaganja u kvalitetu i sadržaje pogodila metu, dok je blagi pad u privatnom smještaju pokazatelj da pojedini iznajmljivači moraju preispitati cijene i ponudu. Uz potporu gradske uprave i koordinaciju dionika, Šibenik planira sezonu koja neće stati s posljednjim ljetnim odlascima gostiju.