Philip Morris Zagreb (PMZ) obilježio je 20. obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj, predstavljajući prekretnicu u transformaciji duhanske industrije prema budućnosti bez dima.
Prema podacima kompanije, matični Philip Morris International (PMI) od 2008. uložio je više od 14 milijardi dolara u razvoj, znanstvenu provjeru i komercijalizaciju bezdimnih proizvoda. Ti proizvodi već čine oko 40 % ukupnih prihoda PMI-ja i dostupni su na 100 tržišta, a plan je da do 2030. njihov udio premaši dvije trećine prihoda.
Ključnu ulogu u tom zaokretu imaju ljudi koji su rasli zajedno s hrvatskim ogrankom kompanije.
• Iva Tokić Španja, rukovoditeljica višekanalnih korisničkih iskustava, prisjetila se lansiranja IQOS-a: „Omogućili smo mnogim punoljetnim pušačima da odaberu manje štetne, bezdimne alternative.”
• Tihomir Vidaković, danas voditelj e-trgovine, promijenio je deset pozicija otkako je 2003. stigao u firmu. Ističe da su „agilnost i otvorenost prema promjenama postale ključne vještine”.
• Marko Bartolić, zadužen za digitalni sadržaj, kaže da je PMZ „od tradicionalne duhanske kompanije evoluirao u znanstveno i tehnološki usmjerenu organizaciju”.
• Marija Kolobarić, voditeljica poslovanja za regiju Istok, naglašava da se sve odluke vode potrebama potrošača i znanstvenim dokazima o proizvodima s reduciranim rizikom.
• Dubravko Škrlec, voditelj sigurnosti i poslovnih usluga, opisuje kako su ured i vozni park prilagođeni hibridnom radu, zelenoj energiji i održivosti.
Zajednička nit svih priča je kultura stalnog učenja, povjerenja i podrške. Unutar PMZ-a zaposlenici naglašavaju da se razvoj ne podrazumijeva, nego aktivno potiče kroz mentorski rad, internu mobilnost i projekte usmjerene na inovacije.
Obljetničko slavlje, kažu iz kompanije, nije tek podsjetnik na prošlost nego potvrda strateškog cilja: stvoriti većinski bezdimnu budućnost i to kroz sinergiju znanosti, tehnologije i angažiranih ljudi koji tu promjenu svakodnevno provode u djelo.