U samo 21 dan od premijere 2. studenoga, obiteljski film „Drugi dnevnik Pauline P.” privukao je više od 57 000 gledatelja, pokazuju podaci boxoffice.hr. Publika nastavlja stizati, a trend posjećenosti i dalje raste, pa se film već sada ističe kao najveće iznenađenje jesenske kino-sezone.
Zbog prepoznatljive topline priče i uvjerljivih dječjih glumačkih nastupa, Paulina je izvan filmskog platna postala generacijsko ogledalo – najmlađima bliska svakodnevica, a roditeljima sentimentalni podsjetnik na vlastite školske dane. Kombinacija humora, empatije i vizualne razigranosti pokazala se dobitnom: gledatelji ističu da ih film „ponese”, ostane u mislima i potakne razgovor nakon projekcije.
Distributer Jučer već je najavio prosinačku turneju po Šibeniku, Varaždinu, Sesvetama, Ivancu, Kutini i drugim gradovima, kao i druženja s ekipom u Zagrebu, Splitu i Rijeci, što bi dodatno moglo ojačati rezultat na blagajnama.
„Drugi dnevnik Pauline P.” nastao je u koprodukciji tvrtki Jaka produkcija, Invida, Living pictures i Baboon production, uz potporu Hrvatskog audiovizualnog centra, Slovenskog filmskog centra i Filmskog centra Srbije.