Europsko tržište osobnih automobila nastavilo je skroman rast: u prvih jedanaest mjeseci 2025. registrirano je 12 119 467 novih vozila, što je 1,8 % više nego u istom razdoblju lani.
Najprodavaniji model ostaje Dacia Sandero sa 225 862 isporuke, no taj je rezultat 9 % slabiji nego prethodne godine – znak da popularni mališan ulazi u završnicu svog proizvodnog ciklusa i da mu konkurenti sve brže pušu za vratom. Odmah iza Sandera nalazi se još jedan adut Renault grupe, Renault Clio, čija je potražnja skočila čak 14,1 %. Gotovo polovica svih novoregistriranih Clija – oko 50 % – otpada na francusko tržište, što potvrđuje da domaća publika čvrsto stoji iza svoje marke.
Među proizvođačima dominira VW grupa, koja je unatoč skromnom rastu od 1,3 % zadržala prvo mjesto. Slijedi Škoda, također iz iste grupacije, a treće mjesto osvojio je BMW, preskočivši Toyotu čija je prodaja potonula za 10,1 %. Renault je uz rast od 6 % stabilno peti, dok su Dacia i Peugeot osmi odnosno deveti. Deseto mjesto drži Hyundai.
Pored iza dva modela Renault grupe redaju se tri perjanice VW koncerna, pa je neizvjesno hoće li Sandero do kraja godine sačuvati vodstvo ili će se u završnici utrke dogoditi preokret. Jedno je sigurno: s blagim, ali postojanim oporavkom potražnje i stalnim pomicanjem granica elektrifikacije, borba za naklonost europskih kupaca ulazi u uzbudljivu završnicu.