Rekonstruirani čvor Škurinje na riječkoj obilaznici od petka je u punom profilu, no dio vozača još se privikava na dva nova rotora i posebne trake za skretanje udesno.
Radovi koje su vodile Hrvatske ceste donijeli su:
• dva trokraka kružna raskrižja – jedno na spoju s Osječkom ulicom, drugo unutar samog čvora; • zasebne kolničke trake za izravno skretanje udesno kako bi se smanjilo opterećenje rotora; • novu oborinsku odvodnju, potporne zidove i rekonstruiranu javnu rasvjetu.
Otvaranje je kasnilo nekoliko sati zbog kvara na stroju za iscrtavanje horizontalne signalizacije, ali od 10 sati u petak sav promet teče svim trakama. Promatrači ipak bilježe da mnogi vozači propuštaju koristiti trake za izravno skretanje te nepotrebno ulaze u kružne tokove. Unatoč tome, veći zastoji zasad izostaju jer iz svakog rotora postoji mogućnost brzog izlaska u željenom smjeru.
Hrvatske ceste očekuju da će nova rješenja trajno olakšati skretanja prema državnoj cesti DC403 i budućem kontejnerskom terminalu na Zagrebačkoj obali, kao i povratak prema Istri, Sloveniji i Italiji. Kružni tok uz Osječku ulicu trebao bi rasteretiti promet iz centra grada prema Novom naselju Škurinje i Drenovi, osobito u špici.
• Interni tehnički pregled započeo je jučer, dok se službeni pregled najavljuje za početak rujna. • Do 18. srpnja traju završni radovi izvan kolnika: uređenje kruna zidova, postavljanje pješačke ograde i čišćenje. • Ozelenjavanje okolnih površina odgađa se do jeseni zbog visokih ljetnih temperatura i nedostatka oborina.
Za sada čvor funkcionira bez većih gužvi, no vozačima se savjetuje dodatna pažnja pri odabiru pravog prometnog traka kako bi nova infrastruktura pokazala puni učinak.