Split je ove godine oborio vlastite potrošačke rekorde. Neposredno nakon Crnog petka u glavni sortirni centar Hrvatske pošte u Hercegovačkoj ulici slilo se desetak tona robe – od odjeće i obuće, preko kozmetike i tehnike, do blagdanskih dekoracija.
• Logistički pritisak Prema podacima Hrvatske pošte, u danima oko Crnog petka dnevno je pristizalo više od 100 000 paketa, dok je u ponedjeljak 1. prosinca evidentirano rekordnih 120 000 pošiljki – najveći broj ikad zaprimljen u jednom danu. Paketomati se u splitskom području pune i do pet puta dnevno, a poštari telefonski pozivaju kupce ne bi li ubrzali preuzimanje.
• Kraljevi internetske košarice Najviše prostora zauzimaju prepoznatljive sive vrećice platforme Temu, a slijede narudžbe s About You, Zalanda, E-kupi i Amazona. Dominiraju modne i kozmetičke marke, pa su kontejneri oko skladišta prepuni kartonske ambalaže poznatih brendova.
• „Za u se” stiže tek sada Kad popusti na garderobu i gadgete utihnu, Splitom će zavladati – Slavonija. Tjedan dana prije Božića u Dalmaciju tradicionalno stižu paketi s kobasicama, kulenom, čvarcima, sušenim sirevima i zimnicom iz slavonskih OPG-ova. Većina proizvođača bira uslugu Paket24, pa delicije iz ravnice putuju tek jedan dan do dalmatinskih stolova.
Hrvatska pošta najavljuje kako je vrhunac blagdanske sezone tek pred vratima, no uvjeravaju da su spremni za novi val paketa – ovoga puta mirisnih i za domaći stol.