Francusku javnost prošlih je dana uzdrmala objava influencera Aqababea (pravim imenom Aniss Zitouni), koji je na platformama X i Instagram ustvrdio da je legendarna glumica Brigitte Bardot preminula na jugu Francuske.
„Prema mojim ekskluzivnim informacijama, Brigitte Bardot je danas umrla. Njezin lijes je naručen u Saint-Paul-de-Jarrat… Ikona je umrla, ostavljajući iza sebe nezaboravan trag i vječni pečat u srcima Francuza”, napisao je influencer, potaknuvši lavinu reakcija pratitelja i medija.
Samo nekoliko sati kasnije oglasila se 89-godišnja zvijezda filmova „I Bog stvori ženu” i „Prezir”. U poduljoj objavi glumica je odbrusila:
„Ne znam tko je idiot koji je proširio lažne vijesti o mom nestanku, ali znajte da sam dobro i da nemam namjeru odustati. Pametnome dosta.”
Unatoč njezinu jasnom demantiju, Aqababe je naknadno uklonio prvotnu objavu, ali je ustvrdio da i dalje vjeruje u vlastite navode, dodavši kako će „AFP službeno potvrditi smrt”.
Bardot se nedavno vratila u svoj dom u Saint-Tropezu nakon što je u bolnici provela tri tjedna zbog manje operacije povezane s zasad nepoznatom bolešću. Njezin glasnogovornik poručio je da se „gospođa Bardot odmara i dobro se osjeća”. Glumica je i ranije imala zdravstvenih tegoba; 2022. godine borila se s poteškoćama pri disanju tijekom velikih vrućina na Azurnoj obali.
Ikona francuske kinematografije proslavila se 1952. ulogom u filmu „Djevojka u bikiniju”, a naposljetku je snimila više od 45 filmova i 70 pjesama prije nego što se početkom 70-ih povukla iz javnog života i posvetila borbi za prava životinja. Godine 1986. osnovala je Zakladu Brigitte Bardot, jednu od najprepoznatljivijih organizacija za zaštitu životinja u Europi.
U privatnom je životu bila udana četiri puta te ima sina Nicolasa-Jacquesa iz braka s Jacquesom Charrierom. Iako je otvoreno govorila o složenom odnosu s majčinstvom, posljednjih desetljeća najviše pozornosti posvećuje svojemu aktivizmu.
Lažna vijest o smrti slavne glumice još je jednom pokrenula raspravu o vjerodostojnosti informacija na društvenim mrežama i odgovornosti onih koji ih plasiraju.