U jeku pritužbi na usporeni optički internet Hrvatskog Telekoma—koje je tvrtka službeno proglasila riješenima—iz Segeta Donjeg stiže drastičniji primjer nezadovoljstva.
Z.Z. (53), umirovljeni branitelj s dijagnosticiranim PTSP-om, tvrdi da je još 29. svibnja prijavio kvar na HT-ovoj liniji udaljenoj oko 150 metara od njegove kuće. „Izgorjela je parica i od tada nemamo telefon, internet ni MAXtv”, kaže. Operater mu je, prema vlastitom obećanju, trebao otkloniti kvar „u roku od tri do četiri dana”, no gotovo tri mjeseca kasnije usluga još nije vraćena.
Z.Z. navodi da je korisničku službu zvao „svakih tri do sedam dana”. Nakon desetak poziva dobio je mobilni internet i dva MAXtv prijemnika, ali zamjensko rješenje, kaže, nudi samo osnovne programe. Račune, međutim, uredno plaća. „Već puna tri mjeseca plaćam uslugu koje nemam”, ističe.
Posebno ga pogađa što je linija registrirana na njegovu 75-godišnju majku, povratnicu iz Njemačke: „U svojim godinama da nema telefona—nepojmljivo joj je takvo ponašanje.” Dugotrajna borba s operaterom dodatno mu pogoršava zdravstveno stanje. „Moram priznati da me njihovi izgovori dovode do ruba”, dodaje.
HT je ranije ovog tjedna, nakon vala pritužbi na usporeni internet, priopćio: „Poteškoća je otklonjena u najkraćem mogućem roku. Ispričavamo se korisnicima radi nastalih neugodnosti.” Upit o Z.Z.-ovu slučaju također je poslan kompaniji, no odgovor još nije stigao.