Vječna rasprava o tome koja marka okuplja najnemarnije vozače dobila je novo pogonsko gorivo. Tvrtka DiscoverCars.com pratila je promet na šest raskrižja i zabilježila gotovo 1 500 automobila, bilježeći tko nije upalio pokazivač smjera.
Rezultati su potvrdili stare stereotipe:
• BMW – 19,3 % vozača nije signaliziralo skretanje, gotovo triput češće nego kod desetoplasiranog Peugeota. • Mercedes-Benz – 14,7 % ignoriralo je žmigavac. • Renault – 14,5 % propusta, unatoč sportskom naslijeđu marke. • Audi – 12,7 % (tek nijansu bolje od Renaulta). • Vauxhall – 12,7 %, čime zaključuje „top-pet” nemarnosti.
Na šestom mjestu našao se Volkswagen, a slijede Volvo, Toyota i Honda. Peugeot je deseti, s relativno skromnih 6,7 % neuključenih žmigavaca.
Ankete su često okrivljavale njemačke marke za bahatu vožnju – od „okupiranja” srednje trake do pretjecanja s desne – a nova brojke dodatno potcrtavaju taj dojam. Iako se loše navike mogu pronaći u svakoj kabini, istraživanje sugerira da vozači premium njemačkih limuzina ipak prednjače u jednom od najjednostavnijih, ali i najvažnijih prometnih pravila.