Gradska uprava Županje od 22. listopada vodi novo digitalno „otvoreno šaltere” – jedinstvenu e-mail adresu info@zupanja.hr – kojom građani mogu prijaviti kvarove, predložiti poboljšanja ili uputiti pohvale. Prve brojke pokazuju kako je potez naišao na dobar odaziv.
Do sredine studenoga pristiglo je oko 30 poruka, a najveći dio odnosi se na komunalnu infrastrukturu. Stanovnici su tako tražili pokrivanje odvodnih kanala, skupljanje jesenskog lišća i košnju trave te sanaciju rupa na prometnicama. Među prijedlozima izdvojilo se uređenje dječjeg igrališta na Trgu kralja Zvonimira, dok su pohvale uglavnom stizale zbog novouređenih staza i multifunkcionalnih sportskih terena.
Jedina primjedba na rad gradskih tvrtki pogodila je Čistoću Županja: pojedini sugrađani smatraju da se naselju Šećerana posvećuje manje pažnje nego ostatku grada.
Komunikacijski kanal koordinira Petar Buljević, pročelnik Upravnog odjela za poslove gradonačelnika. On osobno zaprima svaku poruku, prosljeđuje je nadležnim službama i građanima javlja rokove rješavanja: „Jako sam zadovoljan, građani su prepoznali mogućnost izravnog kontaktiranja s gradskom upravom, što smatram dobrim i učinkovitim načinom rješavanja problema.”
Buljević ističe da pravovremena povratna informacija sprečava da se sve svede na puka obećanja te gradi povjerenje i transparentnost. Cilj je, poručuje, da gradske službe budu „na usluzi svojim sugrađanima” i da zajedničkim djelovanjem Županja postane što ugodnije mjesto za život.